• Gratis levering in Nederland v.a. € 100,-*
  • Alle schoolboeken per stuk leverbaar
  • Voor school en thuis

Maretak

Boeken voor kinderen die niet zo goed kunnen lezen en die (misschien daarom ook) niet zo graag lezen.
Ook kinderen met dyslexie zullen deze boeken met plezier en succes lezen. Alle Boemerangboeken zijn gezet in de dyslexieletter Heinemann Special.

Boemerangboeken passen bij de leeftijd - die achterop het boek staat - en zijn eenvoudiger qua leestechniek.

Omdat lezers met leesachterstand minder leeservaring hebben, zijn we voorzichtig met moeilijke woorden en figuurlijk taalgebruik.

  • Boemerangboeken zijn niet te dik, zodat de omvang geen belemmering is om aan het boek te beginnen.
  • Boemerangboeken hebben een ruime, overzichtelijke bladspiegel en een royale lettergrootte.
  • Boemerangboeken worden gedrukt op natuurwit papier (zonder optische witmakers). Dit is rustiger voor de ogen.
  • Boemerangboeken zijn zeker niet kinderachtig. Alles is erop gericht om de lezer te motiveren met een boeiend boek.
  • Boemerangboeken worden gemaakt voor de doelgroep en mogen door iedereen die dat fijn vindt, gelezen worden!
Toegevoegd aan winkelmand.
Toegevoegd aan winkelmand.
Toegevoegd aan winkelmand.
Toegevoegd aan winkelmand.
Toegevoegd aan winkelmand.
Toegevoegd aan winkelmand.
Toegevoegd aan winkelmand.
Toegevoegd aan winkelmand.
Toegevoegd aan winkelmand.
Toegevoegd aan winkelmand.
Toegevoegd aan winkelmand.
Toegevoegd aan winkelmand.
Toegevoegd aan winkelmand.
Toegevoegd aan winkelmand.
Toegevoegd aan winkelmand.
Toegevoegd aan winkelmand.
Toegevoegd aan winkelmand.
Toegevoegd aan winkelmand.
Toegevoegd aan winkelmand.
Toegevoegd aan winkelmand.
Toegevoegd aan winkelmand.
Toegevoegd aan winkelmand.
Toegevoegd aan winkelmand.
Toegevoegd aan winkelmand.