Slim denkspel met magneten waarin twee spelers elkaars vogels proberen te verjagen. Het speelsysteem doet denken aan Zeeslag, maar dan met bosvogels en bluf. Plaats, zoek en saboteer; wie als eerste de doelvogelset wegjaagt, wint. Degelijke materialen en een duurzame beukenhouten opbergdoos gaan jarenlang mee. Geschikt vanaf 4 jaar en sterk in strategie, concentratie en fijne motoriek.
- Spelers: 2, vanaf 4 jaar
- Magnetische speelstukken en rechtopstaand speelbord
- Doos: beukenhout met schuifdeksel
- Inclusief duidelijke handleiding (A5)
- Gemaakt in Duitsland
Specificaties van Kersenrover - strategisch bordspel
Bestelnummer |
1310-BEK22587 |
Groepen |
Peuter, Groep 1, Groep 2, Groep 3, Groep 4, Groep 5, Groep 6, Groep 7, Groep 8, VO onderbouw, VO bovenbouw |
Aanbevolen leeftijd |
Vanaf 4 jaar |
Merk / Uitgever |
Kraft |